معلم یاران کوشا

معلم یاران کوشا

دروس رشته کامپیوتر سال دوم
معلم یاران کوشا

معلم یاران کوشا

دروس رشته کامپیوتر سال دوم

آشنایی با چند نرم افزار

نرم افزار Google Chrome


گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت است که توسط شرکت گوگل عرضه شد.


- سرعت بالا در باز کردن صفحات


- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی


- زیبایی در طراحی


- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷


- ترجمه صفحات به زبان های مختلف


- و …


_____________________________________________________



نرم افزار Yahoo Messenger

تقریبا هر کاربری که وارد دنیای مجازی اینترنت می شود سریعا با نرم افزاری به نام Yahoo! Messenger آشنا می شود . نرم افزاری فوق العاده در زمینه آنلاین شدن با ایمیل های سایت یاهو که یکی از پرکاربردترین های عرصه ایمیل می باشد . با این نرم افزار می توانید با ایمیل یاهو خود آنلاین شوید و سپس با دیگر کاربران به صورت آنلاین به چت نوشتاری ، صوتی ، تصویری بپردازید.

نرم افزار Multi Yahoo Messenger

توسط این برنامه شما میتوانید به جای یک یاهو مسنجر بیشتر از 100 یاهو مسنجر باز کنید و با آیدی های مختلف وارد چت روم ها بشوید. این برنامه بدون نیاز به کرک یا رجیستر میباشد.


_____________________________________________________

نرم افزار WinRAR

از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند.

_____________________________

نرم افزار Foxit Reader 

نرم افزار Foxit Reader یک برنامه فوق العاده با امکانات رومیزی بسیار کوچک، سریع و آسان می باشد که می توانید آن را در هر کامپیوتری به راحتی و سرعت نصب کرده و فایل های پی دی اف را بخوانید بدون اینکه هیچ نگرانی در مورد نرم افزار های سنگینی مانند Adobe Reader داشته باشید.


نرم افزار Teamviewer

Teamviewerhttp://static.mihanblog.com//public/rte/images_new/smiley.gif نرم افزای کم حجم سبک و خوش ساخت است که تحت ویندوز و مک به شما امکان دسترسی به هر کامپیوتری که به اینترنت وصل و این ابزار بر آن کامپیوتر نصب باشد را با در اختیار داشتن ID و شماره رمز آن کامپیوتر فراهم می کند. از TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری، انتقال فایل بین دو کامپیوتر و همینطور راه اندازی شبکه مجازی شخصی بهره بگیرید.

_____________________________________________________

نرم افزار CuteFTP

این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای اف تی پی می باشد که در زمینه مدیریت هاست یکی از انتخاب های اول مدیران وب سایت ها به شمار میرود. از این نرم افزار میتوان برای انتقال فایل ها به پروتکل های FTP, FTPS, HTTP, HTTPS و SSH استفاده کرد. همچنین این برنامه از سرعت بسیار بالایی در هنگام انتقال اطلاعات به هاست مورد نظر برخوردار است و همچنین با بالاترین ضریب امنیتی عملیات انتقال اطلاعات را به پایان می رساند.


_____________________________________________________



نرم افزار Snagit

این نرم افزار در زمینه ی عکس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام کارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امکان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه که به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یک فیلم با کیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می کند. توانایی قدرتمند در به اشتراک گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.